lördag 16 augusti 2008

Dumma kärringar!

Nu är jag trött på alla jäkla sura kärringar som vimlar omkring..
Varför är dom runt mig?? Något jag har gjort eller står det bara i pannan på mig; jäklas gärna med mig..
Idag går jag på stan, snäll och glad som vanligt! Pratar lite i mobilen om kvällen.. vi ska kolla på WINNERBÄCK =)
Går ut ur en affär samtidigt som en anna tjej ska gå in.. det funkar ju faktiskt.. då klämmer sig en kärring rent ut sagt (säkert hennes mamma) emellan för att visa att jag minsann inte ska få gå ut samtidigt som man går in.. så hon knuffar in mig i dörrkarmen (tror jag det heter). Men va fan är det för fel på henne?? Nåväl jag har nu börjat med att inte säga något till alla dessa surkärringar utan bara gå vidare.. så jag fortsatte att prata i telefon och trängde mig fram.. inte vill jag stå fastklämd i dörren! Lite lätt upprörd efter detta!

Nåväl nu är det bättre.. sitter och kollar på OS nu. Inga medaljer idag.. eller? TVn står på och sänder tennisen... jag hoppas!

Ha en bra helg! Och håll er borta från alla KÄRRINGAR!!!!!

Tjing och hej

Inga kommentarer: