söndag 31 augusti 2008

Bröllopsyra!!

Jag har sett en del bloggoffer att skriva om men inte fått till det.. men nu.. ska jag inte blogga om några offer inte.. eller jo på sitt sätt kanske hahaha. Igår den 30 aug var jag på ett härligt bröllop!!
Bruden som är en vän till mig ville ha lite sällskap och lite dokumentation om vad som hände innan kl 15.00 då kyrkklockorna ringde. Fm tillbringade vi på en skönhetsalong här i stan.. mycket trevligt och resultatet blev helt bedårande!!
Och vad vore en bröllopsdag utan oväntade händelser? Självklart blev det lite problem på vägen men löstes mycket snabbt. Då tänker ju ni som läser detta: vad hände? Nepp det tänker jag inte berätta.. men jag kan säga så här: jag och brudgummen drog och drog men det hjälpte inte.. hahaha. Fick ni mer att klura på!
Underbart väder och fotona som fotografen tog kommer nog att bli vääääldigt fiiiina.. klart dom kommer att bli... jag fick ju assistera fotografen lite!!! Synd bara att undertiden tappade hon sina bilnyckar.. tror vi. Eller fick jag med dom hem? Näää inte då..=)
Väl på efterfesten fick vi njuta av goood mat och dryck. Och ett mycket underhållande program som värdparet hade satt ihop. Att man orkar skriva om så mycket texter?!
Kvällen och dagen blev väldigt lyckad i mina ögon!!
All lycka till det kära brudparet!!!

Nåväl.. har jag inte tid att sitta.. igentligen.
Resväskan ska packas, det ska tvättas och även åkas och fixa lite..
I natt åker jag och sambon till CYPERN!!
"sola och bada med pin a colada.."

Tjing och hej

2 kommentarer:

Therese sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.