måndag 21 juli 2008

Raklödder för damer.. fantastiskt!

Dagens upptäckt är raklödder!
Att det finns vet jag sen länge men jag har inte tänkt på att man faktiskt som kvinna kan köpa det. Jag har alltid använt lite duschtvål och tyckt att det är väl okej. Men eftersom jag har fått raklödder på köpet så kan jag ju inte bara låta det står där, klart det ska användas. Så idag testade jag raklödder istället för tvål (på benen enbart!). Att man kan missa nått så bra så länge..

Sitter och tittar på smålandsnytt just i detta ögonblick. Dom pratar om en vandaliserad kyrkogård. Förskräckligt att man över huvudtaget kommer på att man ska vandalisera gravar. Har man inget vett i kroppen? Låt dom vila i frid! Alla dessa anhörga som ska hosta upp pengar för att reparera eventuella skador... har man lagt ut pengar på en fin gravsten så räknar man ju inte att man ska behöva laga den efter ett tag. Illa, det är det enda jag kommer på...

Jag hoppas morgondagens nyheter för med sig nått glatt!

Tjing och hej

Inga kommentarer: