onsdag 16 juli 2008

Lite lätt irriterad bara..

Jag har lite svårt att förstå hur folk kan vara så otacksamma. Nu är det ju så att i Sverige har vi ju faktis rätt till ledighet på sommaren.. vilket är kanonhärligt. Det är inte lätt att komma in som vikarie på alla arbetsplatser och det är svårt att komma ihåg allt som gäller. Vad mer kan man begära än att dom följer rutinerna så gott det går? Det jag försöker säga är detta; Ge vikarierna lite positiv respons för det dom faktiskt försöker göra! Vi gör ju det varje dag i 11 mån om året... inte konstigt att vi kan vårat jobb. Det är ju faktiskt så att våra vikarie gör ju så att vi får SEMESTER...
Och jag skulle bara vilja tacka mina vikarier under denna sommaren som har gjort så att jag har fått semester: TACK!

Va ganska upprörd när jag kom hem från jobbet.. jag orkar verkligen med alla onödiga diskusioner som uppkommer. Drog på mig mina promenadkläder och satte ipoden på högsta volym och gick... härligt att bara få låta tankarna flyga iväg. När jag kom hem va jag på bättre humör iallafall!

Grillkväll i regnet.. gott som tusan!

Tjing och hej!

Inga kommentarer: