måndag 14 juli 2008

Första dagen efter semestern..

Hur laddar man för att gå tillbaka till jobbet efter en skön semester?
Jag kände att jag va tvungen att ladda.. och med all rätt! Att så mycket kan hända på 3 veckor är ju helt obegripligt.... det var papper till tusen att läsa.
Proffs som jag är så fixade jag dagen GALANT!! Ha ha ha ha
Det slutade som en bra dag på jobbet ändå.. Emma va ju där, då blir det aldrig tråkigt!!

Som uppladdning började jag dagen med en power walk med kusinvitamin..härligt! Efter en välbehövlig frukost (eftersom mitt blodsocker va i lilltårna och virrade) åkte vi vidare till Erikshjälpen för att lasta av lite skit! Jag och Mats hade nämligen rensat lite i förrådet.. så vuxna har vi blivit så att vi tar söndagar till att städa.. ja herregud hur ska detta sluta?
Som ett fint avslut på denna dag.. (innan jag skulle till jobbet då...) gick jag och kusinvitamin till rosariett för att njuta av jordgubbstårta och cocacola =)

Tjing och hej


Inga kommentarer: