torsdag 17 juli 2008

Ledig dag

Ledig dag.. helt underbart!
Nu i sommartider borde det ju vara många lediga som man kan ringa och spendera tiden tillsammans med.. men icke kom jag på någon. Helt makalöst! Mina föräldrar var ute och promenerade så jag mötte upp dom på en snabbfika. Självklart kom det regn just den tiden jag skulle utanför dörren.. typiskt.
Har hämtat biljetterna till Lars Winnerbäcks spelning! En bra känsla infanns sig när jag stoppade ner biljetterna i väskan och traskade hemåt. Nu sitter dom fint på kylskåpet... så jag har koll på att dom inte kommer bort, det vore tragiskt!
Ikväll fick jag se ett riktigt scrapbooking album! Det va jättefint och jag kände genast att man borde ju faktisk göra nått åt sina enkla men ganska tråkiga fotoalbum. Jag började och kom en lite bit på vägen. Änsålänge är jag nöjd. Tack Madde för inspirationen!

Igår fick jag ett trevlig sms... Min bästa vän har gått och förlovat sig!! (eller som man skulle säga i deras "by": förlövat sig) Ett STORT grattis till er!!!

Tjing och hej!

Inga kommentarer: