onsdag 1 oktober 2008

Ny drive in brevlåda och fortsättningen på halsproblemen samt lite lock problem..

Att man blir dumförklarad när man går till doktorn.. ja det kan väl hända. Det är ju faktiskt dom som är experterna, inte jag! När läkaren väl hade undersökt mig och jag väntade på domen..mmm domen blev: ditt immunförsvar jobbar säkert jättehårt redan för att det ska gå över....
Jamen jag måste ju proppa i mig massa alvedon för att kunna öppna munnen sa jag då.. det skulle jag fortsätta med om jag tyckte att det va bra.. ha ha ha jag vet inte vad jag ska säga. Men okej han va ju trevlig..Okej Karin gnäll!! Nu har jag bara halsont på morgonen så det är possitivt.. men vad gör det, finns ju inte mycket som slår att vakna upp till rusket utanför och få dricka en kopp te. Jag gillar te!!! =) Fast jag gillar ju inte regn och rusk men just att man får dricka te.. då kan det kännas okej..eller?
Okej nu till drive in brevlådan..
Lärde du dig inte nått från förra gången kanske du tänker nu.. Jo tänk för jag gjorde det!!
Naturligvis va det samma person som skickade mig för att posta ett brev.. nämligen Emma..=)
Jag skulle lägga på det på en viss postlåda för där skulle dom tömma ofta trodde hon.. När jag kom fram parkerade jag bilen och klev ur!!! Wohow!! När jag väl hade postat brevet kollade jag när dom tömmde lådan.. mm jag vet.. det gör man före, ha ha ha mån till fre kl 17.00. Jag kom en fredag kväll kl 21!! Jag tyckte iallafall att det va roligt.


Jag måste bara.. förra året när min kära far bjöd hela la familja till Kreta så gick jag nästan en hel veckan med lock i öronen! Skit jobbigt! Jo och nu när min kära sambo och jag va på Cypern så drabbades jag av samma problem.. dock släppte locken ganska snabbt..tur va det. Så nu i söndags va jag på rosenlundsbadet och kom på att jag skulle hoppa i hopptornet, självklart bara från ettan.. (jag är inte bara VEK jag är MESIG också)
och vad händer... Jo lock för öronen.. hela em och kvällen och dagen efter mådde mitt huvud och öronen inte bra..Inte konstigt hade ju säkert hela bassängen i hövet!!

Tjing och hej!

Inga kommentarer: