onsdag 15 december 2010

Julkortsverkstad

I´m back again.. hur många ggr har jag skrivit det nu?! hahah
Men nu är det lite nytt tema på bloggen.
Lite kort och annats smått och gott kan komma.

Som alltid sitter jag i sista stund och gör dessa julkort..
Jag hade sett fram emot att slippa skriva på insidan för vi skulle sätta in ett kort på min söta lilleman. Kort är taget men inget mer, smart.. NOT!
Orkade göra 30 kort och resten får faktiskt vanliga hederliga kort, kan inte hjälpas men jag tycker det är bättre att skicka en hälsning än ingen alls. bilder kommer lite senare tror jag!)
Sa till min sambo att nästa år tar vi kort på honom i början av november och beställer han på ett julkort för jag sitter inte ett år till! Det funkar liksom inte med en som gärna vill vara med och kika, helst röra mammas leksaker! :)

Over and out

2 kommentarer:

Frida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Therese sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.